SOHBET - CHAT

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" style="font-size: 11px; width: 377px; font-family: arial; height: 46px;" onclick="focus();select();" name="http://yarisma.hurriyet.com.tr/images/banner.gif" rows="3" cols="14">

13 Mart 2008 Perşembe

PORTAKAL TATLISI



Bugün bu yaptığım tatlıya bayıldık. Tarifini canım arkadaşım GÜLDEN' ciğimden aldım. Yapacak işimin olmadığı bir saatte akşam evde ne tatlı yapsam diye Gülden'imin sayfasında gezinirken, birde ne göreyim "portakallı tatlı". Evde bir sürü portakal var ama doğru dürüst yiyen yok. Bu tatlı tam bana göre dedim yazdım tarifini eve gittim hemen yapmaya koyuldum. Ama birde baktım ki evde vanilya bitmiş. Ne yapayım ne koyayım diye düşünürken aklıma açılmış yarım duran kremam geldi. 100 gr kadardı. Başka hiç bir değişiklik yapmadım. Arkadaşımın tarifini aynen uyguladım. Aman bir güzel olmuş. Kızım bile bayıldı. Evde doğal meyveli yoğurt. Artık sık sık yapacağım. Kızıma dışardan meyveli yoğurt almaktan iyidir. Bugün tatlıya tarif için sizi Gülden'cenin mutfağına yolluyorum. Bu sırada Gülden'im eline sağlık. Tariflerini denemeye devam edeceğim. Arada bakarsın süpriz yapar sitemde yayınlarım.
NOT:Kremayı yoğurtla birlikte koydum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kardeşime ilk zşyareti ben yapayım güzel dostumuz güldenciğimizden ne güzel bir tarif seçmişsin emeğine sağlık canım portakallı herşeyi çok sverim zaten ben 2 tabak alsam olurmu.))
öpüyorum canım sevgiyle dostlukla kal

. dedi ki...

CANIMMM BITANEMMM HOS SÜPRIZINE KURBAN OLAYIM,SANADA KURBAN OLAYIM,O GÜZEL YÜREYINE KURBAN AOLAYIMMMMMM:)
CANIMMMM NE GÜZEL INSANSIN SEN YAAAA...MUTLULUK SACIYORSUN INANKI.
NE MUTLU BANA SENIN ARKADASLIGINI KAZANMISIM.
TARIFIMI DENEYIP,MEMNUN KALMIS OLMANDANDA COK MUTLU OLDUM AYRICA BIDENEM.
SENI COK SEVIYORUM:)))

NİLÜFER dedi ki...

eline sağlık canım bana da ayırdın mı tatlıdan

Adsız dedi ki...

fulyam günaydın nefis bir tatlı olmuştur eminim.yazın dondurma niyetine ne güzel gider değilmi eline sağlık.

Betül İnce dedi ki...

Fulya'cığım,

Gittim tatlıyı okudum geldim, çok hafifi ve leziz. İkinizin de ellerinize sağlık.
Ben çam ağacıymışım, ama seni bilmiyorum. Bu arada zeytine sadece bir gün düşmüş, ilgimi çekti.
Öpüyorum. Sevgilerimle.